چگونه به عنوان یک عکاس عروسی درآمد بیشتری کسب کنیم

forumبدون دیدگاه

توصیه‌های فراوانی برای عکاسان عروسی وجود دارد: برای هر عروسی چه لنزهایی به همراه داشته باشند، چه چیزی در قراردادها یا قراردادهای فروش گنجانده شود، چگونه یک آلبوم را به هر زوج بفروشیم، کجا بازاریابی کنیم یا برای افزایش رزرو تبلیغ کنیم. آتلیه روبان به عنوان آتلیه عروس در اصفهان و آتلیه در اصفهان تمامی راهنمایی را به شما برای درآمد بیشتر انجام میدهد.

با این حال، آموزش‌های بسیار کمی وجود دارد که هدفشان هدایت عکاسان عروسی به یک جریان کاری هوشمند و ساده است که به آنها کمک می‌کند چاپ‌ها و/یا دیجیتال‌های بیشتری را به مهمانان عروسی بفروشند، بنابراین ما در حال افزایش هستیم! در اینجا نکات برتر ما برای افزایش فروش شما به مهمانان در عروسی ها (و سایر رویدادها) است که از آنها عکس می گیرید.

عکس های درست بگیرید

دریافت “فهرست شات” بدنام از عروس و داماد به این معنی است که انتظارات زودهنگام تنظیم می شوند که برای آن عکس ها ضروری است و اگر رویدادهای شب از مسیر خارج شوند می توانند از بین بروند. با این حال، اگر می‌خواهید خاله سوزی چند چاپ سفارش دهد، اما در فهرست «باید آن را داشته باشم» عروس را نیاورد، عکس میز به پوشش آن کمک می‌کند. این نه تنها به عروس و داماد سابقه خوبی از همه افراد در مراسم عروسی آنها می دهد، بلکه به مهمانان پرتره ای می دهد که ممکن است بعدا بخرند. به یاد داشته باشید که هر مهمان در اطراف نوار نمی رقصد یا دلسوزی نمی کند، بنابراین عکس های صریح ممکن است آن را پوشش ندهند. هدف خود را در نظر بگیرید که همه مهمانان را در عکس های خود از پذیرایی قرار دهید.

اطلاعات تماس را جمع آوری کنید

یک iPad راه‌اندازی کنید که برنامه iPad ایمیل‌های رویداد باز است (یا لپ‌تاپ با نمای مشتری گالری عروسی در حالت پیش‌ثبت‌نام باز است) و آن دوستان و اعضای خانواده را از دیدن تصاویر نهایی هیجان زده کنید! به عروس اجازه دهید بداند که برای تشویق مهمانان به وارد کردن آدرس ایمیل خود به یک تابلوی تزئینی که مطابق با موضوع عروسی او باشد نیاز دارید (یا خواهید آورد).

درآمد بیشتر از عکاسی عروسی

درآمد بیشتر از عکاسی عروسی

سازماندهی شود

هنگامی که تصاویر را در گالری آپلود می کنید، حتماً مانند مشتری فکر کنید. فایل‌ها را در آلبوم سازمان‌دهی کنید (این کلمه فانتزی ما برای «پوشه‌ها» است) تا مهمانان بتوانند به راحتی آن‌ها را پیدا کنند: آنها را بر اساس زمان (مراسم، برش کیک، رقص، عکس‌های روی میز و غیره) ویا بر اساس افرادی که در آن‌ها حضور دارند تقسیم کنید ( عروس/داماد، خانواده نزدیک، مهمانان).

به پیشنهادات محصول نگاه کنید

از آنجایی که احتمالاً بعد از عروسی با مهمانان تماس کمی (یا هیچ) نخواهید داشت، باید گالری های خود را بفروشید. خوشبختانه، با این حال، به طور جدی، به اقلامی که برای فروش ارائه می‌دهید نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که برای مصرف‌کننده عادی منطقی هستند. اکثر مردم می دانند که چاپ و بوم چیست، اما آیا با فلزات و چاپ های مات عمیق آشنا هستند؟ از قسمت توضیحات استفاده کنید تا با کلمات و تصاویر توضیح دهید که آن محصولات چه کاری برای خریدار انجام می دهند، نه فقط از نظر فیزیکی. به آنها دلیلی برای خرید یک محصول خاص به جای یک مجموعه کیف پول ارزان بدهید.

محدودیت ها را تنظیم کنید

مطمئن شوید که انتظارات واضحی از مهمانان برای انقضای گالری، تاریخ پایان فروش و تبلیغات و تاریخ های تحویل محصول برای مهمانان تعیین کرده اید. احساس فوریت ایجاد کنید که مردم را تشویق به خرید کند، اما بیش از حد سختگیر نباشید ! ممکن است بخواهید آن نقطه شیرین را امتحان کنید، که مرز بین بستن گالری قبل از اینکه مردم وقت داشته باشند برای سفارش دادن و رها کردن آن برای مدت طولانی است که حتی کسی آن را به خاطر نمی آورد.

پیگیری

فقط به این دلیل که مدتی است به این معنی نیست که فرصت فروش وجود ندارد. به زمان هایی فکر کنید که مشتریان احتمالاً خریدهای اضافی انجام می دهند (مثلاً در تعطیلات) و به آرامی به آنها یادآوری کنید که عکس ها یک سرمایه گذاری عالی هستند.

نوشتهٔ پیشین
4 روشی که عکاسی شما می تواند جهان را تغییر دهد
نوشتهٔ بعدی
ابزارهای عکاسی هوش مصنوعی برای متحول کردن کسب و کار عکاسی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست